eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków › Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
  • Data: 2005-05-27 20:09:38
    Temat: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > kredytobiorca wrote:
    > > Wiele się słyszy - w mediach i w samych bankach, że "problemy się zdarzają"
    i
    > > jak taki klient ma jakiś problem z kredytem (dotąd spłacanym regularnie) -
    to
    > > najważniejsze: "przyjść wcześniej, powiedzieć - a nie jak jest za późno...".
    >
    > I uważasz, że jak wysłałeś jeden list polecony, to sprawa załatwiona.
    > Ganiaj do banku i tak długo marudź, aż z kimś coś załatwisz.

    Akurat Millenium to tak ma, że zasadniczo oddział jest jeden (główny) - a w
    tych "niby-oddziałach" to można... niewiele można. Oni ani decyzji żadnych nie
    podejmują ani nic.
    Ponadto list wysłałem po rozmowie telefonicznej z działem windykacji - CO
    należy zrobić w takiej sytuacji? Oni - że wysłać list z opisem sytuacji.
    Wysłałem.
    I nic.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1