eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków › Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
  • Data: 2005-05-27 20:03:50
    Temat: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > I co? I nic. I bank nawet za przeproszeniem nie odpowiedział, żebym "pocałował
    > się gdzieś"!!

    A skad wiesz ze Twoje pismo dotarlo do banku?
    Masz potwierdzenie odbioru?

    Dziwi mnie fakt ze nie probowales sie skontaktowac i wyjasnic
    tej sprawy

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1