eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków › Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o
    obłudzie banków
    Date: Fri, 27 May 2005 14:53:43 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 7
    Message-ID: <d77tsb$967$1@inews.gazeta.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: overland10k.mo24.107.12.23.charter-stl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1117223627 9415 24.107.12.23 (27 May 2005 19:53:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 May 2005 19:53:47 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:300235
    [ ukryj nagłówki ]

    kredytobiorca wrote:
    > Wiele się słyszy - w mediach i w samych bankach, że "problemy się zdarzają" i
    > jak taki klient ma jakiś problem z kredytem (dotąd spłacanym regularnie) - to
    > najważniejsze: "przyjść wcześniej, powiedzieć - a nie jak jest za późno...".

    I uważasz, że jak wysłałeś jeden list polecony, to sprawa załatwiona.
    Ganiaj do banku i tak długo marudź, aż z kimś coś załatwisz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1