  • Data: 2007-01-04 10:29:56
    Temat: Re: Jadąc po piwie na hulajnodze
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Jasko Bartnik* na tej grupie:

    > Bo jesli uznamy niedostosowany rower za pojazd to taki niedostosowany
    > rower bedzie rowerem, hulajnoga bedzie rowerem, wrotki beda rowerem; tak
    > samo deskorolka, rolki i masa innych rzeczy, ktore mozna napedzic sila
    > miesni.

    Clara non est interpretanda. Pewne pojęcia nigdy nie będą definiowane.
    Rower jaki jest każdy widzi. Rower do DH czy DS, trialu, a także z
    ostrym kołem itd. będzie zawsze rowerem.
    Deskorolka będzie zawsze deskorolką, but - butem, człowiek -
    człowiekiem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl