  • Data: 2007-01-04 16:26:28
    Temat: Re: Jadąc po piwie na hulajnodze
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-01-2007 o 13:50:53 Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
    napisał(a):

    > Aha, czyli na downhillu nie można (w sensie: nikt nie potrafi) jeździć
    > po drodze? Podobnie bmx, DS, kolarka, itd.? Ale zatem MTB także - powinny
    > być dopuszczone tylko rowery kurierskie, za miastem touringi i
    > trekkingowe a poza tym to już nie wiem ;-)

    Gdyby sie zaglebic w przepisy to przez moment widzialem fragment, z
    ktorego wynikalo, ze rower musi miec przynajmniej dwa kola. Skoro
    monocykl, ktory jest rowerem rowerem nie jest ... Niektore rowery sa
    przystosowane do jazdy po drodze - szczegolnie, ze teraz jest obowiazek
    jezdzenia na swiatlach (ktore, notabene, powinny byc przyczepione do
    pojazdu, a nie do kierowcy). Problemem jest intuicyjnosc definicji
    pojazdu, roweru, itd. i pokrecona definicja w PoRD tychze pojec.

    Rower nie przeznaczony do jazdy po drodze (tylko np. do jazdy po torze
    kolarskim ... co moze sie wiazac z brakiem hamulcow i swiatel) nie bedzie
    rowerem tylko w tej ustawie. Mozna by to wykozystac przy obowiazku
    zsiadania z roweru przy przechodzeniu przez jezdnie po pasach ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.