  • 1. Data: 2007-01-02 21:46:30
    Temat: Jadąc po piwie na hulajnodze
    Od: "Rajmund Wrotek" <o...@m...com>

    Oczywistym jest,że za jazdę po pijaku rowerem policja ma prawo zabrać prawo
    jazdy.
    Akle czy tak samo potraktują mnie, jak będę jechał po kilku piwach na
    hulajnodze?

  • 2. Data: 2007-01-02 21:47:57
    Temat: Re: Jadąc po piwie na hulajnodze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rajmund Wrotek napisał(a):

    > Oczywistym jest,że za jazdę po pijaku rowerem policja ma prawo zabrać prawo
    > jazdy.
    > Akle czy tak samo potraktują mnie, jak będę jechał po kilku piwach na
    > hulajnodze?

    A dlaczego nie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-02 22:07:34
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > A dlaczego nie?

    A jakby tylko biegł ?

    Zaraz się okaże, że jak złapią pijanego pieszego, to mogą mu zabrać
    prawko :P

  • 4. Data: 2007-01-02 22:08:30
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    d852 wrote:

    > Zaraz się okaże, że jak złapią pijanego pieszego, to mogą mu zabrać
    > prawko :P

    Dajmy na to pijanego pieszego biegnącego po ścieżce rowerowej ;)

  • 5. Data: 2007-01-02 22:08:56
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-01-2007 o 22:47:57 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A dlaczego nie?

    Zapewne dlatego, ze hulajnoga nie jest pojazdem. Producenci czesto pisza,
    ze nie jest to urzadzenie przystosowane do poruszania sie po drodze.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-01-02 22:31:22
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-01-2007 o 23:08:30 d852 <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dajmy na to pijanego pieszego biegnącego po ścieżce rowerowej ;)

    Za to tylko mandat sie nalezy :P

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 7. Data: 2007-01-02 22:37:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Zapewne dlatego, ze hulajnoga nie jest pojazdem. Producenci czesto pisza, ze
    > nie jest to urzadzenie przystosowane do poruszania sie po drodze.

    Tylko, czy od tego oświadczenia hulajnoga przestaje być pojazdem poruszanym siłą
    mięśni osoby jadącej tym pojazdem? Mam poważne wątpliwości.

    Hulajnoga do udziału w ruchu drogowym nie jest przystosowana, bowiem z reguły
    nie ma hamulców, świateł, dzwonka. Ale nie pozbawia jej to wcale cech roweru
    ujętych w art. 2.46 Prawa o Ruchu Drogowym. Co więcej, to nie sądzę, by jadący
    hulajnogą pijany człowiek sprawiał akurat znacząco różne od pijanego rowerzysty
    zagrożenie w ruchu drogowym. Co najwyżej można mu dać dodatkowo mandat za brak
    należytego wyposażenia pojazdu, którym porusza się po drodze i tyle.

  • 8. Data: 2007-01-02 22:48:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    d852 napisał(a):

    > Zaraz się okaże, że jak złapią pijanego pieszego, to mogą mu zabrać
    > prawko :P

    Owszem moga, a jesli nie ma prawa jazdy to moga orzec wobec niego zakaz
    prowadzenia pojazdow. Byl taki przypadek.

    Jacek

  • 9. Data: 2007-01-02 22:58:01
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol napisał(a):

    > Owszem moga, a jesli nie ma prawa jazdy to moga orzec wobec niego zakaz
    > prowadzenia pojazdow. Byl taki przypadek.

    na jakiej podstawie (przy założeniu że jest wyłącznie pijany, a nie
    spowodował wypadku)?

    KG

  • 10. Data: 2007-01-02 23:01:43
    Od: "Rajmund Wrotek" <o...@m...com>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem moga, a jesli nie ma prawa jazdy to moga orzec wobec niego zakaz
    > prowadzenia pojazdow. Byl taki przypadek.

> [...]

    no dobra, a na wrotkach też :-)