  • Data: 2007-01-03 21:29:26
    Temat: Re: Jadąc po piwie na hulajnodze
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-01-2007 o 22:09:18 castrol <j...@w...wp.pl> napisał(a):

    > Ciekawe. Wiekszosc obecnie sprzedawanych rowerow nie jest wyposazonych w
    > taki sprzet ale to nie zmienia faktu ze pojazdami nadal sa.
    > Samochod z uszkodzonymi swiatlami itp tez nadal bedzie pojazdem.

    Czyli buty to tez pojazd? Bo da sie w nich poruszac po drodze? Rower bez
    swiatel, podobnie jak samochod, nie bedzie przystosowany do poruszania sie
    po drodze. Zauwaz taka subtelnosc: hulajnoga, w przeciwienstwie do
    samochodu (ze sprawnymi lub wadliwymi swiatlami) domyslnie nie jest
    przystosowana do jazdy po drodze, wlasnie ze wzgledu na braki w
    wyposazeniu. Podobnie rower antymiejski - producent nie stworzyl sprzetu
    za 20 tys zl. do komfortowej jazdy po miescie (wliczajac np. wlaczanie
    kierunkowskazow) tylko do pedzenia 40km/h z zalesionej gorki o nachyleniu
    45'.

    Dla mnie - ten twor (rower antymiejski/gorski bez swiatel/zjazdowy) nie
    jest przeznaczony do poruszania sie po drodze ... ani nawet do tego
    dostosowany. Z mojego punktu widzenia nie spelnia warunkow na pojazd wg
    PoRD. Jesli chodzi o definicje slownikowe - rower jaki jest kazdy widzi :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.