  • Data: 2021-01-26 12:07:20
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2021 o 11:49, Olin pisze:
    > Dziwię się tylko, dlaczego spychanie rowerzystów do rowu ma być
    > usprawiedliwione przypadkami wjeżdżania między pojazdy albo zgoła staniem
    > na czele kolumny na światłach.

    Nikt ich nigdzie nie chce spychać. Obecnie to jednak wygląda tak, że
    rowerzysta sobie te 20 km/h pedałuje. W mieście go trudno wyprzedzić,
    ale gdy już się to uda zrobić bezpiecznie, to na najbliższych światłach
    przeciska się on pomiędzy stojącymi samochodami i problem z
    wyprzedzeniem jest na nowo. Rowerzysta wiele szybciej do celu nie
    dojedzie. Samochody jako całość zamiast jechać 40 km/h, to jadą 20 km/h.
    Kierowcy zaczynają blokować rowerzystów stając koło krawężnika, by nie
    generować problemu. To rowerzyści wyprzedzają ich chodnikiem albo
    środkiem, gdzie jeszcze motocyklistom przeszkadzają, bo oni też przecież
    są wyjątkowi. Generalnie nikomu nie służąca wojna się robi na drodze, a
    kierowcy, zwłaszcza większych samochodów, to już po prostu nie ogarniają
    tych małych wciskających się w martwe pola użytkowników. Teraz jeszcze
    zagrożeniem będą przebywający w pobliżu przejścia piesi, a przejścia, to
    mamy ":nasrane" cokolwiek przypadkowo i bez wyobraźni.

    --
    Robert Tomasik