  • Data: 2021-01-26 14:08:45
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Już teraz włażą nie oglądając sie na jadące samochody, a nie mają
    > pierwszeństwa.

    Zdecydowana większość nie włazi.
    Za to zdecydowana większość kierowców nie zwalnia przed przejściami.

    > Po prostu musi dojść do naturalnej selekcji i
    > wyeliminowania tej części pieszych, zanim bedzie można jeździć bezpiecznie.

    To nielogiczne.
    Lepsze efekty i bardziej spektakularne uzyskałbyś eliminując 90%
    kierowców, którzy nie zwalniają przed przejściami dla pieszych, zamiast
    eliminować ten ułamek procenta pieszych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr