  • Data: 2021-01-14 07:57:13
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze sądy uwalają - o czym już pisałem tu - mandaty do stanu
    > prawnego sprzed kilku zmian stanu prawnego. Żaden sąd nie zajął
    > stanowiska do obecnego stanu prawnego, a policjant nie jest jasnowidzem,
    > co też sąd może postanowić w sprawie obecnego stanu prawnego za kilka
    > miesięcy.

    Ale obecny stan prawny poza maseczkami i tym, że obecnie nie możesz już
    słać notatek do sanepidu niczym więcej się nie różni. Za same maseczki
    to aż do 21 grudnia nie było żadnej podstawy karnej aby karać, więc jak
    dla nie wszystkie wnioski do sądu to przekroczenie uprawnień
    funkcjonariusza publicznego.

    --
    http://zrzeda.pl