  • Data: 2021-01-14 08:09:53
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, przypadkowo nadział się na nóż, 78 razy...
    >
    > Pomylić to się może raz, a nie mylić się ciągle, jak ktoś myli sie
    > ciągle, to nie nadaje się do wykonywania tego zajęcia.

    Niestety ty się mylisz. Policja jest formacją ściśle hierarchiczną i jak
    ktoś się ustawicznie myli, bo ma rozum myślą nieskalany, tylko wykonuje
    rozkazy "czym głupsze tym lepsze" to nadaje się wprost fenomenalnie na
    pałkarza albo krawężnika:( Chyba nie myślisz, że marzeniem komendanta
    jest mieć mózgowców na dole drabinki?

    --
    Shrek