    Date: Wed, 16 Jun 2010 12:32:51 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inwigilacja powszechna

    W dniu 16-06-2010 11:05, Liwiusz pisze:

    > Chciałem tylko powiedzieć, że zauważa się,

    Tzn. Ty i kto jeszcze? Możesz podać jakieś nazwisko, czy znasz tylko
    pseudonimy kolegów z podziemia?

    > że kraje demokratyczne
    > dążą do totalitaryzmu (chcą mieć coraz więcej władzy nad
    > społeczeństwem), ponieważ takie jest życzenie wyborców
    > (bezpieczeństwo, opieka, walka z...itp.), dlatego prawdziwie wolny
    > kraj może być tylko w przypadku dyktatury, wówczas bowiem dyktator ma
    > możliwość rządzenia nie po myśli wyborców (nie dawać
    > "bezpieczeństwa", opieki, nie walczyć z...).

    Oh, bo przecież dyktator nigdy nie zaprowadzi rządów totalitarnych.
    W historii takie przypadki są nieznane, wszyscy tylko myśleli dzień i
    noc jak dać poddanym więcej wolności.

    Fajnie będzie jak jakiś jeden człowiek (cholera wie kto, może pijak i
    złodziej, albo zwykły wariat - jest duże prawdopodobieństwo) urządzi nam
    życie na swoją modłę, bo wie lepiej. Idealnie będzie, jak nie da nam
    tego, co brzydkie państwa demokratyczne(jakieś tam bezpieczeństwo,
    opieka, sądy, konstytucja itp głupoty dla motłochu), za to będzie
    wyciskał dwa razy więcej niż teraz - ale dla siebie, nie dla tych
    brzydkich biurokratów, co gwałcą Twoją wolność na każdym kroku.

    A to zdaje się nawet funkcjonuje, jest nawet dynastia dyktatorów, żeby
    zachować ciągłość "wiedzenia lepiej" (wiadomo - taka wiedza to tylko w
    genach płynie).
    Taki nieduży kraj na północ od Korei Południowej - tam leży twoja ziemia
    obiecana! Tam wolność i swoboda o której marzysz.

    Szerokiej drogi.

    > Zwłaszcza w Polsce, gdzie wybory wygrywają osoby pokazujące się w
    > telewizji, a w telewizji pokazują się osoby wcześniej zatwierdzone
    > przez odpowiednie służby - tajne i nietajne.

    Ty o tym mówisz publicznie i jeszcze Cię żadne służby nie zgarnęły?
    Coś nie bardzo im ta robota wychodzi, nie bardzo... amatorszczyzna.

    Tak a propos - tajne służby to jest wynalazek dyktatur, demokracje je
    tylko dość nieudolnie skopiowały, ewentualnie przejęły po dyktaturach i
    popsuły.

    I już wszystko jasne - jak już tajne służby, bezpieka, zamordyzm itp, to
    nich będzie solidnie i profesjonalnie. A taką gwarantuje tylko
    dyktatura, temu się nie da zaprzeczyć.

    Rozumiem takie spojrzenie na świat, ale dalej uważam, że nie powinieneś
    mieć prawa decydowania nawet o kolorze zasłon w Twojej sypialni, jeżeli
    tylko sypia tam też inna istota ludzka. Tak na wszelki wypadek.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813