  • 1. Data: 2004-11-28 10:57:00
    Temat: Intrum Justitia
    Od: "Krzysztof" <p...@o...pl>

    Czy jest tu ktos kto byl straszony przez ta firme?
    Badz nieprawnie chciano od niego wyludzic nienalezne im, badz TPsa itp.
    pieniedze?
    Dajcie znac!

    p...@o...pl

  • 2. Data: 2004-11-28 11:08:56
    Temat: Re: Intrum Justitia
    Od: "robek1" <r...@p...onet.pl>

    Ta firma windykacyjna tak jak zresztą i każda inna działa na zlecenie
    jakiegoś podmiotu, chyba że odkupili twój dług.
    Dowiedz się dokładnie o jaki dług chodzi (od kogo, ile) i skontaktuj sie z
    wierzycielem (przedstaw wszystkie dowody na to że dług został
    uiszczony-jeśli tak faktycznie jest :)
    A Intrum się narazie nie przejmuj.

    Robek

  • 3. Data: 2004-11-28 11:22:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Czy jest tu ktos kto byl straszony przez ta firme?

    Jak to straszony ? Zglos, ze Ci groza. Ja bym z nimi nie gadal.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-28 11:54:27
    Od: p...@o...pl

    O to chodzi ze ja z nimi nie mam kontaktu, a szukam osob ktore sa przez nich
    nekane... Czasem bezprawnie, jak to jest w przypadku ludzi z Lodzi (Nie maja i
    nigdy nie mieli telefonu, a intrum żada zaplaty za zalegle rachunki
    telefoniczne) Albo ludzi ktorym grozono, nekaja ich telefonami o roznej porze
    dnia i nocy, albo przyklad z Warszawy - podpalono ludziom drzwi od mieszkania...
    Szukam ludzi ktorzy z nimi negocjowali, negocuja (bezowocnie) i wlacza.

    Krzysztof
    p...@o...pl

  • 5. Data: 2004-11-28 18:08:45
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > albo przyklad z Warszawy - podpalono ludziom drzwi od mieszkania...

    no chyba trochę przesadzasz firma Intrum coś tam to moloch, który żyje z
    telefonicznego nękania dłużników i pisemnego nękania dłużników. Nie wierzę
    żeby pracownicy tej firmy podpalali komuś drzwi.

    TAkie metody stosują jakieś malenkie firmy dla których odzyskanie takiego
    długu to jakaś tam kasa.

  • 6. Data: 2004-11-28 23:16:06
    Od: p...@o...pl

    O to chodzi ze byl taki przypadek w Warszawie...

    Ale ponawiam prosbe o kontakt tych ktorzy spotkali sie z nekaniem ze strony IJ..

    p...@o...pl

  • 7. Data: 2004-11-30 14:53:10
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Czy jest tu ktos kto byl straszony przez ta firme?
    > Badz nieprawnie chciano od niego wyludzic nienalezne im, badz TPsa itp.
    > pieniedze?
    > Dajcie znac!

    jaki ten świat mały:)
    dziś dostałem wezwanie do zapłaty od Allegro, i straszą przekazaniem długu tej
    właśnie firmie :)
    mam do zapłaty jakieś 50 zł, radzicie płacić czy prześlizgnę się jakoś?
    pozdr.

  • 8. Data: 2004-11-30 15:59:36
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    30 Nov 2004 15:53:10 +0100, na pl.soc.prawo, Pawel Kozik napisał(a):

> [...]
    > właśnie firmie :)
    > mam do zapłaty jakieś 50 zł, radzicie płacić czy prześlizgnę się jakoś?

    Jeżeli jesteś faktycznie winien Allegro te 50 zł - to zapłać.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 9. Data: 2004-11-30 17:54:56
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Jeżeli jesteś faktycznie winien Allegro te 50 zł - to zapłać.
    > --
    > Mieczysław

    no jestem, ale w jaki sposób oni mogą mi to udowonić?! nie podpisywałem umowy z
    nimi, oni list wrzucaja do skryznki. w jaki sposób mogą udownić, ze to ja
    korzystałem z konta allegro na którym jest zaległość... tak można każdego w ch..
    /za przeproszeniem/ zrobic.
    pozdr.

  • 10. Data: 2004-11-30 18:36:00
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Pawel Kozik napisał:

> [...]
    > korzystałem z konta allegro na którym jest zaległość... tak można każdego w ch..

    Włazisz na grząski grunt ... Problem wdzę jest taki, że trzeba
    rozważyć czy jesteś złodziejem, czy nie ... Nierozumiem namiast
    dlaczego prosisz grupowiczów o pomoc w uprawiania ci złodziejstwa ... :>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200