  • 11. Data: 2004-11-30 20:03:12
    Temat: Re: Intrum Justitia
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia 30 Nov 2004 18:54:56 +0100,
    osoba podpisana: Pawel Kozik <p...@n...pl>
    napisała:
    [...]
    > no jestem, ale w jaki sposób oni mogą mi to udowonić?! nie podpisywałem umowy z
    > nimi, oni list wrzucaja do skryznki. w jaki sposób mogą udownić, ze to ja
    > korzystałem z konta allegro na którym jest zaległość... tak można każdego w ch..
    > /za przeproszeniem/ zrobic.
    A logi to pies ? NIe tylko ich. Być może Twój (oraz "pośredni") dostawcy
    internetu nie trzymają ich zbyt długo, ale jeśli trzymają....
    Poza tym skoro masz im coś zapłacić to znaczy, że byłeś sprzedającym,
    czyż nie ? Jeśli cokolwiek sprzedałeś, to jest duża szansa, ze poproszą
    o zeznania Twojego kontrahenta.

    Tak sobie gdybam....
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 12. Data: 2004-11-30 23:03:09
    Od: "Krzysztof" <p...@o...pl>

    Ponowie pytanie...
    Czy jest tu ktos kto otrzymal od Intrum pismo z wezwaniem do zaplaty
    nieistniejacego dlugu?
    Czy komus z was przyslano pismo w ktorym IJ podszywa sie pod sad czy komornika?
    Lub powoluje sie na wyrok, ktory nigdy nie zapadl?
    Czy kogos z was Intrum szykanuje dzwoniac do firmy badz do domu?
    Lub czy poszli dalej, grozac etc...

    Czekam na info p...@o...pl

  • 13. Data: 2004-12-01 07:09:55
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia 1 Dec 2004 00:03:09 +0100,
    osoba podpisana: Krzysztof <p...@o...pl>
    napisała:
    > Ponowie pytanie...
    > Czy jest tu ktos kto otrzymal od Intrum pismo z wezwaniem do zaplaty
    > nieistniejacego dlugu?
    Tak.
    > Czy komus z was przyslano pismo w ktorym IJ podszywa sie pod sad czy komornika?
    Nie.

    > Lub powoluje sie na wyrok, ktory nigdy nie zapadl?
    NIe.

    > Czy kogos z was Intrum szykanuje dzwoniac do firmy badz do domu?
    Dod dumu.
    > Lub czy poszli dalej, grozac etc...

    Nie.
    > Czekam na info p...@o...pl

    Oryginalne. We from zabezpieczasz adres, a tu nie. Czemu by to miało
    niby słúżyć?

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 14. Data: 2004-12-01 09:01:25
    Od: p...@o...pl

    > Oryginalne. We from zabezpieczasz adres, a tu nie. Czemu by to miało
    > niby słúżyć?
    >
    > KJ

    A czemu sie czepiasz?
    Nie zabezpieczam adresu!
    Czemu ma sluzyc to ze wytykasz to, pracujesz w IJ i chcesz mnie nekac?
    Jesli tak to nie masz po co, bo nie mam dlugow!
    Ale jesli zamierzasz jakies wymyslic, to czekam!

    Krzysztof

  • 15. Data: 2004-12-01 09:40:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-01 10:01 p...@o...pl said the following:

    > A czemu sie czepiasz?
    Nie czepiam się tylko zwróciłem uwagę.
    > Nie zabezpieczam adresu!
    A to ?
    From: "Krzysztof" <p...@o...pl>
    Msg-ID: 5...@n...onet.pl
    ?
    > Czemu ma sluzyc to ze wytykasz to, pracujesz w IJ i chcesz mnie nekac?
    K...a, nawet człowiek prostego pytania nie może zadać, żeby się nie
    przyczepił.
    > Jesli tak to nie masz po co, bo nie mam dlugow!
    > Ale jesli zamierzasz jakies wymyslic, to czekam!
    *PLONK*
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 16. Data: 2004-12-02 07:23:49
    Od: p...@o...pl

    Nie zabezpieczam adresu, zanaczenie tego bylo odruchem!

    Jak sens mialoby najpierw zaznaczanie Użyj wstawki antyspamowej, a pozniej
    podanie adresu!?

    Szukam kilku przykladow lamania prawa przez windykatorow!
    W szegolnosci interesuje mnie IJ, bo dwa przyklady i kontakty z ludzmi juz mam!
    Moze ktos chce sie wlaczyc do walki, moze ktos ma dosyc "wyludzania"
    nieistniejacych dlugow, badz bandyckiego naliczana odsetek itd...

    Krzysztof
    p...@o...pl