    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Instalacja rur ciepłowniczych w drodze
    Date: Sat, 13 Feb 2016 16:36:59 +0100

    > Ale jakze to tak "kazali" ? jakis wykup gruntow czy co ?

    Decyzja o warunkach zabudowy została mi zmieniona na taką, z przesuniętą
    linią rozgraniczającą. Na razie nic nie muszę przesuwać i pewnie rurę
    też sobie dadzą radę zainstalować. Ale wiemy co to znaczy. Mogę tam
    teraz co najwyżej trawę utrzymywać.

    > tzn wody i kanalizacji, czy cieplowniczej ?
    > Wode chyba masz.

    Woda i kanalizacja biegną pod drogą asfaltową. Moja działka znajduje się
    przy polnej odnodze od tej drogi asfaltowej i nie posiada ani wody ani
    kanalizacji. Rura ciepłownicza ma przebiegać, pod moją polną drogą i
    przecinać się z drogą asfaltową pod skrzyżowaniem.

    W takim razie się udam.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz