  • Data: 2016-10-23 14:39:58
    Temat: Re: Inernet
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Nie zapominaj, że organizacje zbiorowego zarządzania prawami
    > autorskimi zbierają haracz z wszystkich czystych nośników podnosząc,
    > że służą do kopiowania utworów. No ale skoro otrzymują już ową
    > zapłatę - ryczałtem niejako - no to normalne użytkowanie tych
    > nośników powinno być legalne.

    W tych organizacjach nie brakuje kretynów. W dużym skrócie, bo opis
    całej historii mógłby wszystkich tutaj znudzić: od ponad pół roku mam
    zabawę z chomikuj.pl Na skutek zgłoszenia usunęli mi pliki mp3. To ja
    jeszcze raz wrzuciłem. Powtórka sytuacji, zgłoszenie - usunięcie. OK,
    pliki chronione, to więcej ich nie wrzucałem. Aż zachciało mi się zbadać
    inteligencję zgłaszających i usuwających. Utworzyłem plik tekstowy,
    zmieniłem nazwę na obsceniczną i zmieniłem rozszerzenie z txt na mp3,
    wrzuciłem do folderu który był napiętnowany. I co? Okazuje się że do
    pliku tekstowego, który utworzyłem, nadałem nazwę i zmieniłem
    rozszerzenie nie mam praw autorskich. Aż się boję pomyśleć, że ktoś może
    nie mieć praw do swoich genitaliów ;) Nawet wielkość pliku "mp3" 0KB
    (0KB w/g standardów chomikuj.pl) nie budzi niczyjej czujności.
    Na zrzutach poniżej dosyć świeże "kwiatki", ale wcale nie najnowsze, bo
    to się powtarza nawet kilka razy dziennie. Pisanie do administracji
    chomikuj nie ma sensu. Tam siedzą betonowe głąby, którym pisanie, że
    wystawia się klasyczne fejki na zdobycie dowodu na ich głupotę, nie ma
    najmniejszego sensu. Są nieprzemakalni. Tak samo zresztą jak wszelkiej
    maści "organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi".
    http://hostmat.eu/images/12951369041894786137.png
    http://hostmat.eu/images/19080466397418151963.png

    --
    Big Jack