  • Data: 2011-05-18 17:44:43
    Temat: Re: Import paliwa
    Od: "stabillo" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PMG" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:iqussk$li$1@inews.gazeta.pl...

    > Z praktycznego punktu widzenia: nawet jeśli sprowadzisz jakimś cudem jedną
    > cysternę paliwa to co dalej? Owszem, chętnego, żeby wziąć towar znajdziesz
    > na pewno, gorzej będzie z płatnością. Pozostaje zbudować stację paliw.

    no wlasnie, wiec jest jakies "ale" ktore jest ciezkie do przeskoczenia dla
    smiertelnika :-/ o cos takiego mi chodzilo. Swoja droga co za idiotyzm ze
    zeby handlowac paliwem trzeba miec jakies gigantyczne zapasy? Po co? Po to
    zeby nie bylo malych spekulantow tylko ci wielcy i to najlepiej panstwowi?
    Dzieki za odpowiedz!