  • Data: 2009-11-09 10:21:21
    Temat: Re: Immienna pieczątka w kolorze czerwonym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Nov 2009, Robert Tomasik wrote:

    > Unika się jedynie
    > stosowania czarnych, bo potem bywają kłopoty z rozróżnieniem, czy dany
    > dokument jest oryginałem, czy kserokopią.

    ROTFL :)
    Co prawda to prawda - kiedyś w US panienka z okienka usiłowała mnie
    przekonać, że "oryginał powinienem zostawić u siebie" (już nie wiem
    co to było za pismi), i dopiero na moje usilne przekonywanie,
    że to jest kopia, co zresztą wyraźnie napisałem długopisem na niej,
    przyjęła do wiadomości :)
    A było w kolorze, bo skanowałem i drukowałem zamiast szukać ksera.
    Znaczy prawdą jest przekonanie, ze "jak kolorowe to oryginał".
    I to ono może powodować ROTFLe :)

    pzdr, Gotfryd