  • Data: 2009-11-09 18:43:03
    Temat: Re: Immienna pieczątka w kolorze czerwonym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Nov 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale co w tym dziwnego? Czy ona ma być ekspertem d/s rozpoznawania
    > oryginałów? Ponieważ na pierwszy rzut oka wyglądało na oryginał, wolała
    > się upewnić, żebyś nie miał pretensji, że wzięła oryginał i go zadziała
    > gdzieś.

    Ależ nie mam za złe.
    Idzie o zestawienie koncepcji "jak kolorowy to oryginał"
    z koncepcjami "pieczątek" i innych takich.
    Jak ktoś chce mieć jaką taką "namiastkę wiarygodności", to
    prosi aby *przy nim* podpisać.
    W miarę trudne do obejścia.

    > No wiesz, temat ustalania oryginalności od wieków jest nie rozwiązany.

    Zgoda, wypada poprzestać na "wiarygodnym podpisie" (patrz wyżej).

    pzdr, Gotfryd