  • 1. Data: 2003-11-14 16:55:58
    Temat: Ile wynosza koszty sadowe ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Spoldzielnia podala mnie dosadu o nie placenie czynszu (jakies 4 tys zl).
    Jak przegram, jakich moge oczekiwac kosztow sadowych (bo domyslam sie ze
    wtedy je ja zaplace) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-11-14 17:21:02
    Temat: Re: Ile wynosza koszty sadowe ?
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>

    Jeżeli w trybie nakazowym to 80,-zł wpis sądowy plus 600,-zł koszty
    zastępstwa prawnego.
    Jeżeli w trybie zwykłym 320,-zł koszty sądowe plus 600 zastepstwa.
    Warunek, że zaległość nie przekracza 5.000,-zł powyżej tej kwoty koszty
    zastępstwa prawnego 1.200,-zł
    A jak nie płaciłeś to się nie wybronisz.
    Pozdrawiam Marek

  • 3. Data: 2003-11-14 19:22:14
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "MarekMąkowski"Lex"" <m...@r...lex.pl> napisał w
    wiadomości news:bp32n8$e4l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > zastępstwa prawnego 1.200,-zł
    > A jak nie płaciłeś to się nie wybronisz.

    Są to oczywiście koszty minimalne, bo mogą być wyższe ale to zależy od Sądu
    i postawy spółdzielni i ich ewentualnego pełnomocnika.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2003-11-15 08:14:39
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > zl).

    > Są to oczywiście koszty minimalne, bo mogą być wyższe ale to zależy od
    Sądu
    > i postawy spółdzielni i ich ewentualnego pełnomocnika.

    A jakie sa koszty maksymalne ?
    Fantom
    ps. Chcemy isc do sadu bo nie zgadzamy sie z sm, i chcemy wiedziec ile
    mozemy
    starcic przez to jak przegramy