  • 1. Data: 2003-11-14 16:17:09
    Temat: Przestepstwo US
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    kto i na jakich zasadach moze zglosic podejrzenie przestepstwa/wykroczenia
    podatkowego (nie placenie podatku od nielegalnie zorganizowanej loterii)?

    Czy osoby poszkodowane w takiej loterii moga zlozyc wniosek o sciganie mimo
    tego iz losowania byly organizowane nielegalnie?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2003-11-14 16:43:33
    Temat: Re: Przestepstwo US
    Od: kam <X...@X...plX>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > kto i na jakich zasadach moze zglosic podejrzenie przestepstwa/wykroczenia
    > podatkowego (nie placenie podatku od nielegalnie zorganizowanej loterii)?

    każdy?

    > Czy osoby poszkodowane w takiej loterii moga zlozyc wniosek o sciganie mimo
    > tego iz losowania byly organizowane nielegalnie?

    A Tu trzeba wniosku?

    KG

  • 3. Data: 2003-11-14 16:56:37
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003 16:17:09 +0000, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    >
    > Czy osoby poszkodowane w takiej loterii moga zlozyc wniosek o sciganie mimo
    > tego iz losowania byly organizowane nielegalnie?

    Przegrałeś i chcesz się zemścić ?

  • 4. Data: 2003-11-14 16:59:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@p...onet.pl news:pan.2003.11.14.16.56.37.68487@poczta.onet.pl

    > Przegrałeś i chcesz się zemścić ?

    2 razy nie.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-11-14 18:04:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    R De rzecze:
    > Przegrałeś i chcesz się zemścić ?

    Wyluzuj typa.
    Facetowi walnęło chyba w dekiel bo zachowuje się jak porażony
    manią prześladowczą połączoną z rojeniami paranoika :(
    Najpierw uroił sobie, że chcę go zamordować potem, że nasyłam dresów - nawet
    poszczuł policją (sic!) jakiegoś gościa, który przyszedł w odwiedziny do
    jego ojca - a teraz, że serwis losowania.net to... loteria!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 6. Data: 2003-11-14 18:08:38
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

> [...]
    > poszczuł policją (sic!) jakiegoś gościa, który przyszedł w odwiedziny do
    > jego ojca - a teraz, że serwis losowania.net to... loteria!

    a placisz od tego podatki ? zlozyles wniosek o pozwolenie na przeprowadzenie
    tego typu akcji ?

  • 7. Data: 2003-11-14 18:38:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > a placisz od tego podatki ?
    > zlozyles wniosek o pozwolenie na przeprowadzenie tego typu akcji ?

    Płacę podatki, ale o jakim pozwoleniu "na tego typu" akcję prawisz !?!?

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 8. Data: 2003-11-14 20:00:39
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Flashi rzecze:
    >
    > Płacę podatki, ale o jakim pozwoleniu "na tego typu" akcję prawisz !?!?

    Pozwoleniu na przechowywanie pieniedzy innych ludzi ... oraz od monopolu
    loteryjnego na posredniczenie w sprzedazy ich losow ...

  • 9. Data: 2003-11-14 21:37:42
    Od: "piwek" <p...@g...pl>

    Musi meic na to pozwolenie? Przeciez on tylko "przynosi" los komus do domu i
    beirze oplate za jego dostarczenie. Nie jest bezposrednio zaangazowany w
    loterie.

  • 10. Data: 2003-11-14 21:44:47
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Musi meic na to pozwolenie? Przeciez on tylko "przynosi" los komus do domu
    > beirze oplate za jego dostarczenie. Nie jest bezposrednio zaangazowany w
    > loterie.

    a napisz w tej sprawie do monopolu :) jak sie na to zapatruja ?
    dodatkowo on za to kase bierze przeciez chociazby za przechowywanie ...