eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki] › Re: Ile "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki]
  • Data: 2017-02-17 12:38:33
    Temat: Re: Ile "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > W grudniu 2016 kierowcy tirów robili zbiórkę dla rodziny Łukasza Urbana,
    > mieszkańca powiatu gryfińskiego, zastrzelonego przez terrorystę podczas
    > ataku w Berlinie.
    >
    > Czy wtedy też troszczyłeś się o legalność tamtego przedsięwzięcia?
    > Nie przypominam sobie, żeby publicyści wyklęci się oburzali, a Pasztetowa,
    > na wniosek samego Waszczykowskiego, pijarowo postanowiła przyznać specjalną
    > rentę żonie i synowi zmarłego kierowcy.

    A jaki czyn "nie zalecany do powtórzenia" popełnił Łukasz Urban?
    Parkował TIRa z Polski w stolicy Merkel-landu?

    Kierowcy przeciwpancernego seicento AFAIK nikt poważny nie zarzucił
    (otwarcie i wprost) działania "w celu i zamiarem zderzenia z pancernym
    Szydło-busem". Jak rozumiem zarzuty obracają się wokół wielkości
    "zaniedbań" a obrona wokół proporcji "zaniedbań" po stronie jego i BOR
    (ochrony Szydło).

    Bronienie kierowcy seicento przed drakońską/surową karą to jedno, mi
    jakoś trudno dokładnie to ostrzej potępić. Odnoszenie przez niego
    "znaczących+" korzyści ze "zdarzenia" to już coś całkowicie innego,
    to potępiam tylko z minimalnym wahaniem.

    --
    A. Filip
    Straszniejszy jest sąd brytyjski niż tygrys bengalski. (Przysłowie bengalskie)