  • 1. Data: 2017-02-16 08:05:05
    Temat: Ile "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zbiorka-dla-s
    prawcy-wypadku-premier-przerosla-wszelkie-oczekiwani
    a,wid,18703459,wiadomosc.html
    > dam Hrynkiewicz ; akt. 16.02.2017, 01:34
    > Zbiórka dla sprawcy wypadku premier przerosła wszelkie oczekiwania
    > Inicjator publicznej zbiórki pieniędzy w serwisie pomagam.pl na nowe
    > auto dla sprawcy wypadku premier Beaty Szydło [...] W dwa dni udało
    > się zebrać ponad sto tysięcy złotych. [...]
    > Auto, które zostało poważnie uszkodzone w zderzeniu z kolumną rządową,
    > pochodziło z lat 1998-2000 - tak ustalili członkowie Klubu Miłośników
    > Fiata Seicento. Jego rynkowa wartość w zależności od stanu
    > technicznego waha się między 3,5 -5 tys. zł. [...]

    To nie będzie osiągnie zysków z przestępstwa/"przestępstwa"?
    [ W każdym bądź razie z czynu "którego się nie powinno powtarzać ani
    dokonać celowo" ]

    Oczywiście zbiórkę z aż takim "przebiciem" _potępiam_.

    Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
    przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

  • 2. Data: 2017-02-16 15:42:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Feb 2017 08:05:05 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > To nie będzie osiągnie zysków z przestępstwa/"przestępstwa"?
    > [ W każdym bądź razie z czynu "którego się nie powinno powtarzać ani
    > dokonać celowo" ]

    Nie łam się. Tow. prokurator Piotrowicz bez trudu znajdzie jakieś
    paragrafy, żeby zapuszkować nie tylko kierowcę, ale również wszystkich
    wpłacających i, ma się rozumieć, organizatorów zbiórki.
    Dobra zmiana ma legiony fachowców w każdej dziedzinie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 3. Data: 2017-02-16 16:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości
> [...]
    >wpłacających i, ma się rozumieć, organizatorów zbiórki.
    >Dobra zmiana ma legiony fachowców w każdej dziedzinie.

    O ile dobrze pamietam, to publiczna zbiorka wymaga zezwolenia, wiec
    daleko szukac nie musi.
    Chyba, ze organizator doswiadczony, i o to zadbal/pod auspicjami
    zrobil :-)

    Kolejny punkt to podatek - jak podaruje 50zl, to zadnego nie ma, ale
    jak z jednego konta wplynie 100 tys ...

    Gdzies tam jeszcze jest zakaz zbiorki na pokrycie kary - ale tu na
    razie nie ma o tym mowy.

    J.

  • 4. Data: 2017-02-16 17:52:50
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > jak z jednego konta wplynie 100 tys ...
    >
    > Gdzies tam jeszcze jest zakaz zbiorki na pokrycie kary - ale tu na

    A co taki kierowca może osiągnąć znacznie cięższym/droższym samochodem?

    --
    A. Filip
    Miej zaufanie do swoich przyjaciół i zamknij drzwi. (Przysłowie arabskie)

  • 5. Data: 2017-02-16 19:50:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "A. Filip"

> [...]

    dokonać celowo" ]

    Oczywiście zbiórkę z aż takim "przebiciem" _potępiam_.
    ---
    Co tu jest do potępiania ? Ludzie zdecydowali, że zasługuje. Kupi sobie po
    prostu normalny samochód.

  • 6. Data: 2017-02-16 19:50:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "A. Filip"

    A co taki kierowca może osiągnąć znacznie cięższym/droższym samochodem?
    ---
    To samo co Ty

  • 7. Data: 2017-02-17 11:01:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Feb 2017 16:11:22 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > zrobil :-)
    >
    > Kolejny punkt to podatek - jak podaruje 50zl, to zadnego nie ma, ale

    W grudniu 2016 kierowcy tirów robili zbiórkę dla rodziny Łukasza Urbana,
    mieszkańca powiatu gryfińskiego, zastrzelonego przez terrorystę podczas
    ataku w Berlinie.

    Czy wtedy też troszczyłeś się o legalność tamtego przedsięwzięcia?
    Nie przypominam sobie, żeby publicyści wyklęci się oburzali, a Pasztetowa,
    na wniosek samego Waszczykowskiego, pijarowo postanowiła przyznać specjalną
    rentę żonie i synowi zmarłego kierowcy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 8. Data: 2017-02-17 12:38:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > na wniosek samego Waszczykowskiego, pijarowo postanowiła przyznać specjalną

    A jaki czyn "nie zalecany do powtórzenia" popełnił Łukasz Urban?
    Parkował TIRa z Polski w stolicy Merkel-landu?

    Kierowcy przeciwpancernego seicento AFAIK nikt poważny nie zarzucił
    (otwarcie i wprost) działania "w celu i zamiarem zderzenia z pancernym
    Szydło-busem". Jak rozumiem zarzuty obracają się wokół wielkości
    "zaniedbań" a obrona wokół proporcji "zaniedbań" po stronie jego i BOR
    (ochrony Szydło).

    Bronienie kierowcy seicento przed drakońską/surową karą to jedno, mi
    jakoś trudno dokładnie to ostrzej potępić. Odnoszenie przez niego
    "znaczących+" korzyści ze "zdarzenia" to już coś całkowicie innego,
    to potępiam tylko z minimalnym wahaniem.

    --
    A. Filip
    Straszniejszy jest sąd brytyjski niż tygrys bengalski. (Przysłowie bengalskie)

  • 9. Data: 2017-02-17 13:24:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 Feb 2017 12:38:33 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A jaki czyn "nie zalecany do powtórzenia" popełnił Łukasz Urban?
    > Parkował TIRa z Polski w stolicy Merkel-landu?

    Jak czyny kierowców, niezalecane bądź zalecane do powtórzenia, wpływają na
    legalność zbiórki, organizowanej zresztą przez zupełnie kogoś innego?

    > Bronienie kierowcy seicento przed drakońską/surową karą to jedno, mi
    > jakoś trudno dokładnie to ostrzej potępić.

    Dlaczego bronienie kogokolwiek przed karą należy potępić, choćby
    "nieostrzej"?

    Orban Północy i jego kuwetowi powiadają, że pomoc dla niego jest
    oburzająca, co nie dziwi u osób, które uważają, że adwokat jest częścią
    oskarżenia, po warunkiem, rzecz jasna, że oskarża prokuratura całkowicie
    niezależna od Ziobry.

    > Odnoszenie przez niego
    > "znaczących+" korzyści ze "zdarzenia" to już coś całkowicie innego,
    > to potępiam tylko z minimalnym wahaniem.

    Masz niezbywalne prawo potępiania, czego tylko chcesz, nie wiem tylko, czy
    wszechświat zadrży z tego powodu w posadach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 10. Data: 2017-02-17 13:50:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >Czy wtedy też troszczyłeś się o legalność tamtego przedsięwzięcia?
    >Nie przypominam sobie, żeby publicyści wyklęci się oburzali, a

    A czy ja sie oburzam ?
    Ja tylko zwracam uwage, ze trzeba dopelnic pewnych formalnosci, bo
    mozna sie lub kogos wpuscic w klopoty.

    Zbiorki tirmanow tez to dotyczy ... na szczescie Ziobro moze udawac,
    ze nie wie :-)

    J.