eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki] › Re: Ile "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki]
  • Data: 2017-02-17 14:00:16
    Temat: Re: Ile "przeciwpancerny kierowca" zyska/zarobi? [100_000 ze zbiórki]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Feb 2017 13:50:33 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ja tylko zwracam uwage, ze trzeba dopelnic pewnych formalnosci, bo
    > mozna sie lub kogos wpuscic w klopoty.

    Kłopoty ma już Oświęcim:
    http://aszdziennik.pl/119433,oswiecim-z-zarzutami-za
    -wypadek-kolumny-bor-miasto-bez-ostrzezenia-wyroslo-
    na-trasie-beaty-szydlo

    ale szczęśliwe dobra zmiana przynosi dobre wiadmości:
    http://aszdziennik.pl/119439,udany-start-rzadowego-p
    rogramu-seicento-plus-pierwszy-beneficjent-wkrotce-o
    trzyma-wymarzone-auto

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek