  • 1. Data: 2006-08-13 11:27:41
    Temat: Idiota na IRC
    Od: "Marcin Kawecki" <m...@g...pl>

    jakis idiota na IRC podal - pewnie dla zgywy - link do strony porno z
    dziecieca pornografia. kliknalem nieswiadomy tego, co sie tam znajduje i
    odeslalo mnie do jakichs zdjec z maloletnimi. czy zlamalem jakis przepis? i co
    teraz powinienem zrobic z tym linkiem? pojsc z tym na policje?

  • 2. Data: 2006-08-13 11:34:25
    Temat: Re: Idiota na IRC
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > teraz powinienem zrobic z tym linkiem? pojsc z tym na policje?

    Podaj go tutaj .. ocenimy :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-08-13 11:37:33
    Od: "Marcin Kawecki" <m...@g...pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    > Podaj go tutaj .. ocenimy :)

    link juz nie dziala. pewnie wlasciciel strony skapnal sie, ze jest za duzo
    przypadkowych odwiedzin i przeniosl strone na inny serwer. ale fakt faktem, ze
    po raz pierwszy w zyciu widzialem ten syf na wlasne oczy. i co gorsza nie
    wiem, czy nie zlamalem prawa.

  • 4. Data: 2006-08-13 11:50:28
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 11:27:41 +0000 (UTC), Marcin Kawecki napisał(a):

> [...]
    > odeslalo mnie do jakichs zdjec z maloletnimi. czy zlamalem jakis przepis? i co
    > teraz powinienem zrobic z tym linkiem? pojsc z tym na policje?

    To napewno wcale nie był idiota tylko zboczeniec.Możesz wysłać
    zawiadomienie do prokuratora ,lub policji z opisem sprawy. Samo
    "kliknięcie" na link nie jest przestępstwem ,ale ten kto rozpowszechnia
    "podaje linki" ,to popełnia przestępstwo przestępstwo.

    akala

  • 5. Data: 2006-08-13 11:55:57
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Marcin Kawecki napisał:
> [...]
    > odeslalo mnie do jakichs zdjec z maloletnimi. czy zlamalem jakis przepis? i co
    > teraz powinienem zrobic z tym linkiem? pojsc z tym na policje?

    Zgodnie z ostatnia nagonka na pedfili, kazdy kto oglada strony
    takie jest przez tlum osadzony jako pedofil.
    Analogicznie - kazdy ogladajacy kryminaly jest morderca.
    Tak wiec wyglada na to, ze zostales pedofilem ;)

    A mowiac powazniej panstwo: powinno skutecznie zwalczac
    wszelkie przestepstwa (w tym rowniez pedofilie) zamiast
    dawac upust emocjom tlumu w postaci sensacji typu "wczoraj
    o godz. 17:43 w kawiarni internetowej wykryto groznego
    pedofila ogladajacego strony pornograficzne".

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 6. Data: 2006-08-13 12:01:17
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik akala napisał:
    > Dnia Sun, 13 Aug 2006 11:27:41 +0000 (UTC), Marcin Kawecki napisał(a):
    >
    > To napewno wcale nie był idiota tylko zboczeniec.

    Przeslanki mogly byc tu rozne (od pomylki poprzez glupie zarty
    az do bardziej powaznych przeslanek).
    Moglbys podzielic sie swoja analiza: w jakis posob z informacji
    o wyslaniu linku wyciagnales wniosek ze ow czlowiek jest zboczencem
    i "na pewno nie jest idiota"?

    Bo wg mnie mogl byc np.: zboczonym idiota, czy tez idiotycznym
    zboczencem. A moze byl idiota bezprzymiotnikowym?
    I wiele innych mozliwosci.
    Ale Ty juz to wykluczasz . Dlaczego?
    ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 7. Data: 2006-08-13 12:04:27
    Od: "Marcin Kawecki" <m...@g...pl>

    znalazlem portal na ktorym mozna zglosic link do strony z dziecieca pornografia:
    http://www.kidprotect.pl/hotline/?site=form&item=2

  • 8. Data: 2006-08-13 12:24:16
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > po raz pierwszy w zyciu widzialem ten syf na wlasne oczy. i co gorsza nie
    > wiem, czy nie zlamalem prawa.

    Nie złamałes, nie przesadzajmy. Tym niemniej jednak wyczysc historię i
    cache przeglądarki :]

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2006-08-13 13:24:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie złamałes, nie przesadzajmy. Tym niemniej jednak wyczysc historię i
    > cache przeglądarki :]

    I otworz panom policjantom, bo ilez moga czekac pod drzwiami ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m

  • 10. Data: 2006-08-13 15:32:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I otworz panom policjantom, bo ilez moga czekac pod drzwiami ;)

    Już nie trzeba, bo wyważyli drzwi. :P