  • 1. Data: 2006-08-13 11:49:36
    Temat: Zastrzezenie loga firmowego.
    Od: s...@f...ftj.agh.edu.pl

    Witam wszystkich serdecznie.

    Czy którys z szanownych grupowiczów móglby mi udzielic informacji
    w jaki sposób mozna zastrzec logo (znak?) firmowy? Szukalem w sieci,
    ale niczego konkretnego nie znalazlem (moze zle szukalem?).
    Za wszelkie informacje, wskazówki bede wdzieczny.

    Dziekuje.

    Pozdrawiam
    Szymon Pysz

  • 2. Data: 2006-08-13 12:02:53
    Temat: Re: Zastrzezenie loga firmowego.
    Od: "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl>

    Uzytkownik <s...@f...ftj.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
[...]

    http://www.uprp.pl/polski
    Czesto zadawane pytania -FAQ

    WojtekPL

  • 3. Data: 2006-08-15 07:45:51
    Od: "rrr" <p...@p...net.pl>

[...]

    Proponuje rejestracje jako znaku towarwego.
    W zaleznosci od potrzeb mozesz wybrac rejestracje w trybie krajowym, w
    trybie miedzynarodowym lub rejestracje znaku wspólnotowego.
    Rózne tez sa koszty takiej rejestracji. Proponuje udac sie do rzecznika
    patentowego w celu uzyskania porady w tym zakresie.
    Pozdrawiam,
    Romek Bieda