  • 11. Data: 2006-08-13 15:41:41
    Temat: Re: Idiota na IRC
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał

    > Nie złamałes, nie przesadzajmy. Tym niemniej jednak wyczysc historię i
    > cache przeglądarki :]

    Zdaje się zabronione jest nawet _posiadanie_ takich materiałów. On przez
    chwilę _posiadał_ te materiały. Jeśli biegły stwierdziłby, że takie coś
    było kiedyś na dysku to jest podstawa do oskarżenia?

  • 12. Data: 2006-08-14 08:38:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
> [...]
    > chwilę _posiadał_ te materiały. Jeśli biegły stwierdziłby, że takie coś
    > było kiedyś na dysku to jest podstawa do oskarżenia?

    to ze przegladarka sciaga na wlasny uzytek nei znaczy ze on posiadal czy
    spwrowadzal te zdjecia.
    P.

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony

  • 13. Data: 2006-08-14 09:14:37
    Od: m...@g...com

    Alek wrote:

> [...]
    > chwilę _posiadał_ te materiały. Jeśli biegły stwierdziłby, że takie coś
    > było kiedyś na dysku to jest podstawa do oskarżenia?

    Ale czy żeby przestępstwo było przestępstwem - jego popełnianie nie musi być
    świadome?.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-08-14 18:20:51
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 14:01:17 +0200, WOJSAL napisał(a):

    > Przeslanki mogly byc tu rozne (od pomylki poprzez glupie zarty
    > az do bardziej powaznych przeslanek).
    > Moglbys podzielic sie swoja analiza: w jakis posob z informacji
    > o wyslaniu linku wyciagnales wniosek ze ow czlowiek jest zboczencem
    > i "na pewno nie jest idiota"?
    >
    > Bo wg mnie mogl byc np.: zboczonym idiota, czy tez idiotycznym
    > zboczencem. A moze byl idiota bezprzymiotnikowym?
    > I wiele innych mozliwosci.
    > Ale Ty juz to wykluczasz . Dlaczego?
    > ;)

    A ty jestes filozofem ,czy jego obrońcą.

    akala

  • 15. Data: 2006-08-14 18:35:40
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik akala napisał:
    > Dnia Sun, 13 Aug 2006 14:01:17 +0200, WOJSAL napisał(a):

    > A ty jestes filozofem ,czy jego obrońcą.

    Chodzi o to, by nie kierowac sie emocjami i swoista
    moda na pedofilie.
    Zeby nazwac kogos zboczencem, pedofilem itp
    trzeba miec po prostu troche mocniejsze argumenty
    niz wlasne emocje.
    Pamietaj, ze ktoregos dnia ktos moze i Ciebie
    oskarzyc o pedofilie, zboczenie itp a tlum
    zlinczuje Cie, zanim sad wykaze Twoja niewinnosc.
    A lincz tlumu nie ma nic wspolnego z walka
    z przestepstwem pedofilii.
    Tak wiec mniej emocji a wiecej argumentow...

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 16. Data: 2006-08-15 22:08:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Ale czy żeby przestępstwo było przestępstwem - jego popełnianie nie musi być
    > świadome?.

    przy umyslnych tak a te jest umysne, tutaj brak woli sciagneicia
    okreslonego typu plikow po stronie uzytkownika jezlei robi to
    przegladarka na wlasne potrzeby.

    P.