  • Data: 2004-01-14 22:51:29
    Temat: Re: Idea POP i doładowanie konta
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) Flashi w wiadomości <bu4dvm$g7b$1@korweta.task.gda.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Inicjatorowi tekstu chodzi zapewne o wielkie oszczedznosci calych 2-3 dni
    > ... bo jesli doladowuje 2 dni przed koncem starego doladowania to traci
    > niejako te dwa dni ... no coz ... pooszczedzal pooszczedzal no i ma ...
    > z doswiadczenia wiem ze malo prawdopodobne odzyskac kase ... regulamin
    > zna...wiec malo prawdopodobne cos uzyskac ...
    > co prawda info z *111 wprowadza w blad ... ale od tego jest jeszcze smsik
    > zapewne na ktorego tez sie pooszczedzalo :(

    IMHO autor źle policzył sobie termin albo myślał, że "jeszcze jeden
    dzień" oznacza, że to będzie kole północy. Inna sprawa, że ta (jak i
    każda inna) sieć robi czasem niezłe jazdy, aczkolwiek muszę powiedzieć,
    że nigdy się jeszcze nie zdarzyło, żebym czegoś z tego nie miał ;-PP

    --
    Olgierd
    "Narodowi zepsutemu nadzwyczaj trudno jest utrzymać odzyskaną wolność",