eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIdea POP i doładowanie konta › Re: Idea POP i doładowanie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Idea POP i doładowanie konta
    Date: Wed, 14 Jan 2004 22:11:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 76
    Message-ID: <bu4b7l$7l6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bu43of$eda$2@zeus.polsl.gliwice.pl>
    NNTP-Posting-Host: ql154.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074114614 7846 80.55.37.154 (14 Jan 2004 21:10:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jan 2004 21:10:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:187590
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu43of$eda$2@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Witam!
    >
    > Czuję się oszukany przez PTK Centertel. Mam telefon w Idea POP. Sprawa
    > dotyczy doładowania konta.
    > W dniu wczorajszym głos w automatycznym biurze obsługi klientów (*111)
    > informował mnie tak: "Pozostało ci 63 złotych, 16 groszy. Za dzień
    stracisz
    > możliwość wykonywania połączeń. Wciąż możesz odbierać połączenia przez 272
    > dni".
    > Byłem więc spokojny, sądząc że konto mogę zasilić dzisiaj, nie tracąc
    > dotychczasowego stanu konta. Nadmieniam, że w prepaidach nie opłaca się
    > doładowywać konta wcześniej, gdyż termin wykorzystania kwoty nie ulega
    > przedłużeniu.
    > Dziś się troszkę zdenerwowałem, ponieważ gdy zadzwoniłem na *111 głos
    > poinformował, że pozostało mi "zero złotych zero groszy" i że mogę
    odbierać
    > połączenia przez 271 dni.
    > Pomyślałem jednak, że dziś z pewnością jest ostatni dzień na doładowanie
    (na
    > podstawie tego co głos mówił wczoraj - tj, "za dzień" a także na podstawie
    > tego, że dziś powiedział, że odbierać mogę przez 271 dni a nie 270), a te
    > zero to tylko taki znak, żeby doładować i że limit powróci.
    > Doładowałem dziś konto kwotą 50 zł, brakujące 63,16 zł wcale jednak nie
    > wróciły.
    > Czuję się więc oszukany. Wydaje mi się, że jeżeli wczoraj był ostatni
    dzień
    > na doładowanie, system powinien podawać wczoraj komunikat o treści na
    > przykład takiej: "dziś stracisz możliwość wykonywania połączeń".
    Tymczasem
    > system mówił "za dzień" co moim zdaniem ewidentnie oznacza jeszcze jeden
    > dzień zwłaszcza, że zgodnie z kc termin oznaczony w dniach kończy się z
    > upływem ostatniego dnia.
    > Jest jeszcze jeden szczegół. Kilkanaście tygodni wcześniej wysłałem mejla
    do
    > BOK Idei dokładnie z takim zapytaniem:
    > "1) Czy jeśli dziś głos w automatycznym biurze obsługi klienta mówi "Za
    > jeden dzień stracisz możliwość wykonywania połączeń" znaczy to, że aby
    > nie stracić obecnego stanu konta należy doładować konto w dniu dzisiejszym
    > lub najpóźniej jutro?
    > 2) Czy IDEA informuje SMSem w ostatnim dniu, kiedy jest możliwe
    doładowanie
    > konta o tym, że należy je w danym dniu doładować, by nie stracić obecnego
    > stanu konta?"
    > Dostałem na to taką odpowiedź, podpisaną imieniem i nazwiskiem konkretnego
    > pracownika z działu reklamacji Idei:
    > "W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę wyjaśnić, że od momentu otrzymania SMS
    > informującego o zakończeniu okresu umożliwiającego wykonywanie połączeń
    > wychodzących każdy Abonent POP ma 24 godzin na zwiększenie swojego
    limitu".
    >
    > Żaden SMS informujący o zakończeniu okresu umożliwiającego wykonywanie
    > połączeń do mnie nie dotarł, podejrzewam że wcale nie był wysłany.
    >
    > W związku z tą sytuacją czuję się najzwyczajniej w świecie oszukany
    (innymi
    > słowy: doprowadzony do niekorzystnego rozporządzenia swoim majątkiem).
    > Planuję zgłosić reklamację do Idei.
    > Wydaje mi się, że tę sprawę należy traktować jako zwykłe wyłudzenie,
    > ponieważ zarówno automat podaje nieprawdę, jak i pracownik biura obsługi
    > klientów. Dodatkowo na stronach www.idea.pl nie ma jasnych informacji do
    > kiedy tak naprawdę należy doładować konto, by nie stracić dotychczasowego
    > limitu.
    >
    > Co o tym sądzicie? Jakie macie rady?
    >

    Ja w podobny sposób straciłem uzbierane przez chyba rok , albo i dłużej
    253,77 zł:(. Reklamowałem ( telefonicznie) w BOK i brak reakcji. Nie
    miałem czasu na kontynuację lege artis, więc gdyby Pan coś przedsiębrał,
    proszę o info o skutkach
    Pozdr
    P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1