  • Data: 2005-06-18 14:17:55
    Temat: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uszczesliwiliscie mnie, Panowie, niewspolmiernie do poniesionej przeze mnie
    szkody. Do tego stopnia, ze bede nalegal u Operatora, zebysmy doszli do
    porozumienia w postaci bezkonfliktowego rozwiazania umowy w trybie
    natychmiastowym z odliczeniem rownowartosci tejze kary + odliczeniem oplaty
    czastkowej za 7 dni odciecia od oplat abonamentowych (to chyba rozsadna
    rekompensata za cala sytuacje i rozsadna propozycja).

    Mam naprawde ostatnie pytanie, w trzech czesciach :-) Odlaczenie nastapilo 8
    czerwca o godzinie ~13:45. Ponowne podlaczenie nastapilo 15 czerwca o
    godzinie ~ 13:00, czy jakos tak. W kazdym razie - minelo 7x24 godziny, ale
    tez minelo 8 dni, a nie 7... Czy w zwiazku z tym:

    1) Ustawowe 7 dni odciecia od Internetu, po ktorych moge wypowiedziec umowe
    ze skutkiem natychmiastowym ma zastosowanie?

    2) Jakie obowiazuja mnie terminy oddania im modemu i pisemnego
    poinformowania o przyjeciu do wiadomosci zerwania umowy - niezaleznie, czy
    podejme te decyzje, powolujac sie na te ustawowe 7 dni, czy na to, ze de
    facto 8 czerwca zerwali ze mna umowe?

    3) Czy jezeli zlozylem pismo reklamacyjne (zalaczam ponizej), to mam
    obowiazek oczekiwac rozpatrzenia reklamacji, czy moge po prostu sie od nich
    odlaczyc?

    Chcialbym tylko zapewnic, ze nie jestem kombinatorem, ktory probuje uniknac
    odpowiedzialnosci za swoje czyny. Naprawde zostalem potraktowany, jak w
    poprzednim systemie gospodarczo-politycznym i chce jedynie uzyskac prawo do
    uczciwego potraktowania na zakonczenie mojej wspolpracy z firma Aster.
    Bardzo serdecznie dziekuje za dotychczasowa pomoc i pozdrawiam rownie mocno
    :-)

    Tiger