  • Data: 2005-06-18 14:54:54
    Temat: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:42b42b59$0$2113$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > 1) Ustawowe 7 dni odciecia od Internetu, po ktorych moge wypowiedziec
    umowe
    > ze skutkiem natychmiastowym ma zastosowanie?

    Oni Ci umowę ze skutkiem natychmiastowym przejawiającym się odcięciem
    łącza wypowiedzieli 8 czerwca około godziny 13:45. Tamta umowa już
    przestała istnieć. Ponowne podłączenie w dniu 15 czerwca to zupełnie
    nowa umowa. nie wiem na ile zawarta przez Was świadomie, ale tak jest.
    Chyba, że przyjmiemy, że zgadzasz się na odcinanie Cię na 7 dni, ale
    wówczas całą dyskusja nie ma sensu.

    > 2) Jakie obowiazuja mnie terminy oddania im modemu i pisemnego
    > poinformowania o przyjeciu do wiadomosci zerwania umowy - niezaleznie,
    czy
    > podejme te decyzje, powolujac sie na te ustawowe 7 dni, czy na to, ze
    de
    > facto 8 czerwca zerwali ze mna umowe?

    A to już musisz zajrzeć do umowy i tego regulaminu. Przy czym dla Ciebie
    terminy biegną od chwili, gdy dowiedziałeś się, ze nie jest to awaria, a
    zerwanie umowy przez nich.

    > 3) Czy jezeli zlozylem pismo reklamacyjne (zalaczam ponizej), to mam
    > obowiazek oczekiwac rozpatrzenia reklamacji, czy moge po prostu sie od
    nich
    > odlaczyc?

    Poniżej na całe szczęście nic nie załączyłeś. Tak wiec nie wiem, o co w
    tej reklamacji chodzi.