  • Data: 2005-06-16 17:44:20
    Temat: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedz. Mam z ta historia problem, bo nikt za bardzo nie wie, z
    ktorej strony ja ugryzc... dokladnie rzecz ujmujac - osiolkowi w zloby
    dano - kazdy mowi co innego (prawnicy) i kazdy jest pewien i oburzony itd
    itp... Chcialem uczepic sie jednej, najmocniejszej strony sprawy, zeby
    wygrac ja po jak najmniejszej linii oporu - m. in. dlatego, ze nie mam
    ochoty gnoic firmy Aster w odwecie, tylko chce uswiadomic im, ze nie mieli
    racji, wlepiajac mi kare w sposob nieprzewidziany regulaminem (badz tez
    bardzo, bardzo watpliwy interpretacyjnie).

    Pozdrawiam,

    Tiger