    From: "Tiger" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Date: Thu, 16 Jun 2005 12:44:34 +0200

    Bardzo prosze o uwazne przeczytanie zacytowanych przeze mnie punktow
    regulaminu i uwzglednienie faktu, ze odlaczenie na 7 dni jest stosowane w
    przypadkach uciazliwych, przy uprawdopodobnionym podejrzeniu zlamania
    prawa - w wypadkach scisle okreslonych w pkt 4.5. W tym kontekscie wydaje mi
    sie, ze 7 dni odlaczenia + 73,20 kary jest przegieciem i powinno to byc
    scigniete...

    Zas co do mojego stylu - to co zacytowalem bylo efektem skrajnego wkurzenia
    lgarstwami dzialu korespondencji - wczesniejsza korespondencja + teksty
    piosenek pozostaja w tonie humorystycznym i raczej nie pachnacym brakiem
    kultury.

    Pozdrawiam

    Tiger