    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Date: Thu, 16 Jun 2005 11:51:54 +0200

    Re to: Tiger [Thu, 16 Jun 2005 00:46:24 +0200]:

    > 1) Trzy piosenki na temat Joanny Pasynkiewicz, dyr.
    > marketingu Aster:
    >
    > http://strony.aster.pl/tygrysie/TlustaDziewicaJoanna
    .rar
    > http://strony.aster.pl/tygrysie/JoannoBlagamCie.rar

    Nie wiem, ale mi sie taka forma reklamacji podoba ;-)

    > http://strony.aster.pl/tygrysie/disAster.rar

    A tego NIE MA i jestem niepocieszona...

    No dobra, ale wracajac do meritum:

    > Bardzo prosze o opinie, czy w tej sytuacji moge im pokazac,
    > ze zyjemy w panstwie prawa

    Nie sadze, zeby robili cokolwiek niezgodnego z prawem.
    Moze ze zdrowym rozsadkiem, moze z kultura -- Ty tutaj
    tez wcale swiety nie jestes :> -- ale tak w zasadzie,
    to oni nie maja w ogole obowiazku jakichkolwiek uslug
    Ci udostepniac. A juz na pewno nie musza negocjowac
    z Toba cen, bo niby czemu? Ich firma, ich zabawki, oni
    decyduja jak masz sie nimi bawic -- a Ty mozesz sie
    przestac bawic.

    Kira

    PS. Uprzejmie prosze o udzielenie mi zgody na wrzucenie
    powyzszych songow do siebie na stronke :-) Dobre sa.