    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Date: Thu, 16 Jun 2005 11:31:24 +0200

    Tiger wrote:
    [ciach]
    > Odmawiali mi podania
    > podstaw prawnych do odmowy negocjacji cen w zwiazku z tym, ze wyrazilem chec
    > przejscia do konkurencji

    Od kiedy to odmowa negocjacji ceny wymaga jakichś szczególnych podstaw
    prawnych?.

    > "(...)ze dzialanie to bylo cwaniactwem,
    > (...)przypominajace spekulanckie manewry cinkciarzy i im podobnych
    > (...)smiem posadzic pracownikow dzialu korespondencji o niepoczytalnosc i umyslowe
    > uposledzenie
    > (...)belkotliwych, klamliwych i obrazliwych dla
    > przecietnie nawet inteligentnego czlowieka polemik.
    [ciach]
    > To w zasadzie wszystko, o co oni moga mnie oskarzyc o zlamanie netykiety.

    Powyższe cytaty IMHO dają im prawo do oskarżenia o złamanie netykiety.

    Nie słuchałem tych piosenek do których podałeś linki, ale biorąc pod
    uwagę styl twojego pisma, nie zdziwiłbym się gdyby naruszały tzw. normy
    obyczajowe.

    pozdrav

    maHo