  • Data: 2005-06-16 08:30:57
    Temat: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przedsiębiorstwo Aster to prywatna firma, więc wolno im robić to
    > wszystko o czym pisałeś powyżej.

    I niewazne, ze wlepiaja mi kare niezgodnie z wlasnym regulaminem? Niewazne,
    ze narazaja mnie na nerwy i traktuja, jak smiecia? Oszalales? Przeciez to mi
    pachnie czerwonobetonowa cenzura, proba wyludzenia i sklanianiem do
    okreslonego zachowania. Czy w tej sytuacji jest wazne, ze jest to osoba
    prawna, a nie osoba fizyczna? Czy osoba prawna (firma) ma prawo gnoic
    czlowieka i organizowac przeciwko niemu rekami jakiegos pracownika lincze
    wewnatrz wlasnej firmy? Bo tak mozna to okreslic - w firmie Aster jest w
    ichnim systemie jakas notatka o tym, ze wobec tego pana nie znamy slowa
    TAK...

    Prosze o jakas mniej odczepna odpowiedz....

    Pozdrawiam

    Tiger