  • Data: 2021-05-11 10:35:28
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > nie mogę, bo google usunął.

    Dobre :)

    > Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci
    > film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który
    > opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są
    > donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

    O procederze usuwania przez google skutecznych sposobów leczenia? Serio?
    Może film usunięto, bo komisja pękła ze śmiechu i film był zbyt drastyczny.

    > Skuteczne metody leczenia są takie jak były przy innych koronawirusach +
    > lekkie modyfikacje i lekarze o tym wiedzą.

    To google usunął, czy nie usunął? Bo już się pogubiłem.
    Twierdzisz, że google usunął wszystkie metody leczenia koronowirusów?

    Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego
    twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

    https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zak
    azne,koronawirusy---objawy--leczenie-i-zapobieganie-
    zakazeniu,artykul,1683629.html

    > Zresztą pod koniec zeszłego
    > roku był dość duży strajk lekarzy we Francji bo władze zakazywały
    > skutecznych metod leczenia.

    Jedyne informacje na ten temat to linki do jakiś oszołomskich stron z
    koronasceptycznymi i antyszczepionkowymi fakeniusami, które
    przestrzegają przed skutkami ubocznymi szczepień i piszącymi o
    skuteczności szczepień na poziomie kilkunastu procent, pomieszanymi z
    jakimiś wrzutkami dotyczącymi prawej strony polityki.

    Krótko mówiąc - brednie wbrew faktom naukowym.
    Jakim cudem władze mogły zakazać czegoś, co nie istnieje?

    > WIem w głównych mediach się tego nie
    > dowiesz,

    Tak samo jak w głównych mediach nie dowiesz się, że Ziemia jest płaska,
    a przez 5G krowy przestają dawać mleko.

    > bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google,
    > który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję
    > paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

    Tak tak. Wszyscy są w spisku.

    > robią to od samego początku, tylko udoskonalają narzędzia. I to nie są
    > fejkniuusy imho.

    Są.
    Naukowcy twierdzą, że nie ma jeszcze skutecznej metody leczenia.

    > Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi
    > epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które
    > się teraz robi.

    Daj przykład.

    > Tak zapewne to zmowa tych epidemiologów z całego świata,
    > więc trzeba ich wycinać. Na pewno się nie znają...

    Daj przykład.

    > Masz albo tak sprany
    > mózg,

    Wzajemnie.

    > albo niestety działasz wraz z jakimiś siłami, którym zależy na
    > dużym zarobku na panice z powodu trochę bardziej zjadliwego przeziębienia.

    To częsty argument: skoro nie wierzysz w teorie spiskowe to masz sprany
    mózg.

    Na innych grupach jest taki jeden typ, który twierdzi, że nie wiadomo
    jaki Ziemia ma kształt. Każdy kto twierdzi, że wie (że płaska, albo że
    nie płaska) ma sprany mózg, bo tak naprawdę nie wiadomo jaki ma kształt.
    A skoro ktoś twierdzi, że Ziemia ma taki kształt:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia
    to znaczy, że działa wraz z jakimiś siłami, którym zależy na oszukaniu
    ludzi.

    To jest wyższy poziom tego co tu wypisujesz.

    > Najwięksi foliarze - zgodnie z definicją, to ci, którzy wierzą, że
    > szmata na twarzy ochroni przed wirusem, ale co tam.

    Odwracanie kota ogonem, negowanie faktów naukowych i twierdzenie, że
    nauka to wiara, jest kolejnym typowym zagraniem foliarzy. O prawdziwej
    prawdzie "w głównych mediach" się nie dowiesz... wiarygodne są tylko te
    "alternatywne".
    LOL

    iskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

    > No i teorie, z których wyśmiewano się rok temu, jak jakieś paszporty
    > szczepienne itp stają się rzeczywistością...

    Nie manipuluj. Po pierwsze, brak skutecznej metody leczenia to nie
    decyzja polityczna, lecz fakt naukowy - negowanie faktów naukowych i
    rozpowszechnianie kłamstw na temat szczepień i że istnieją skuteczne
    metody leczenia covida ukrywane przez jakiś spisek, nie mają z tym nic
    wspólnego.

    > coraz więcej tych rzeczy staje się rzeczywistością.

    Tylko dla foliarzy.
    Właśnie dlatego to jest takie groźne - bo dla foliarzy spiski,
    nieskuteczność szczepień, oszustwo covidowe i chipy do sterowania
    umysłem jest najprawdziwszą rzeczywistością. Oni naprawdę w to wierzą.

    Pozdrawiam
    Piotr