    From: "Lukasz" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IP dowodem?
    Date: Fri, 6 Jan 2006 10:22:51 +0100

    > Osoba, do ktorej nalezy IP, nie przyznaje sie do konta na aukcji i tamtego
    > e-maila. Jak mozna udowodnic jej, ze jest winna? A jak ma bronic przed
    > takim oskarzeniem? Czy jesli wykaze, ze w czasie tych logowan nie bylo jej
    > w domu - wystarczy?

    Jest taka metoda, która nazywa się "port redirection". W uproszczeniu polega
    to na tym, że na Twoim komputerze instaluję trojana (np. Deep Troat), który
    po odebraniu jakiegos pakietu IP na konkretnym porcie przesuła go do innego
    komputera na wskazany port. W ten sposób mogę zrobić tak, że pakiety
    wysyłane przeze mnie będą lądowały na serwerze Allegro, a Ty będziesz
    nadawcą. Po skończonej akcji wyinstalowuję program z Twojego komputera i nie
    ma większych śladów.

    Nie jestem prawnikiem, ale można podważyć Twój brak zaangażowania mimo, że
    coś było wysyłane z Twojego IP.
    Warunek jest jeden: twój komputer musi mieć bezpośredni IP lub mieć takie
    przeadresowanie u Twojego providera. w innym przypadku (sieci lokalne
    192.168...) lista winowajców zawęża się tylko do użytkowników Twojej sieci
    lokalnej i do Ciebie.

    Łukasz