  • Data: 2006-01-06 18:42:04
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz [###s...@r...pl.###] napisał:

    > A słyszałeś o włamaniach na routery i swobodnym (w ramach dostępnej
    puli)
    > żonglowaniu adresami IP? IP to żaden dowód.

    O włamaniach słyszałem, ale o takich, co by w logach nie zostawiły
    śladów, pod warunkiem, że się umie szukać, to nie. Oczywiście kilku
    wielkich hackerów było - takich wirtuozów, co śladów nie zostawiali -
    ale prawdopodobieństwo, że taki się pojawił tym razem i skorzystał ze
    swej wiedzy w celu wyłudzenia przedmiotu za 2 złote na Allegro oceniam
    na znikome.

    Tym nie mniej, ponieważ taka możliwość teoretycznie istnieje, tak więc
    jak napisałem IP można traktować pomocniczo, a nie jako dowód w
    sprawie. Tym bardziej zresztą, że namierzasz w ten sposób komputer,a
    nie osobę.

    O wiele lepszym dowodem w wypadku Allegro jest znajomość hasła
    dostępu.