  • Data: 2006-01-06 11:55:19
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 sty o godzinie 11:52, na pl.soc.prawo, Aga napisał(a):

    > Nie wiem, jakie mam IP, bo sie na tym nie znam za bardzo, ale net mam za
    > posrednictwem neostrady, ktora jest na mnie, wiec jakie to IP?

    Dynamicznie przydzielany adres IP z puli.
    Co najmniej raz na dobę następuje serwisowy time-out (zerwanie sesji) i
    otrzymujesz nowy adres IP
    Aby ustalić czy w danej chwili Ty miałaś to IP potrzeba by sprawdzić w logu
    czy to faktycznie Twoje IP było kiedy popełniano ten niegodny czyn ;)

    BTW - w chwilach awarii zdarzało się że otrzymywałem time-outy co
    kilkadziesiąt sekund (praktycznie usługa nie działała) i dopiero DOGŁĘBNA
    weryfikacja logów pozwoliłaby na jednoznaczne stwierdzenie czy w tej chwili
    połączenie było akurat z adresu który ja uźywałem.

    --
    Herbi
    06-01-2006 12:55:13