  • Data: 2009-06-08 21:25:10
    Temat: Re: IDIOCI NA DROGACH
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Srzednicki" <w...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnh2quo2.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl...
    > A jak udowodnić, że widziałem kogoś, kto mnie wyprzedza?

    W drodze przesłuchania w charakterze świadka. Skoro na tej podstawie
    skazują ludzi na kary dożywocia za zabujstwo, to nie widzę przeciwwskazań
    ukarania kierowcy - idioty. Oczywiście moc dowodowa takiego zeznania
    spadnie znacznie, jak sie nagle okaże, ze tym keirowcą był Twój nielubiany
    sąsiad czy przeciwnik w interesach. Ale zeznania dwóch absolutnie
    przypadkowych świadków spokojnie przekonają sąd.