  • Data: 2009-06-09 06:44:00
    Temat: Re: IDIOCI NA DROGACH
    Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 08:27, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > PS. Na marginesie - to że ty czujesz się pewnie wymijając na siódmego,
    > nie znaczy że tak samo będzie to postrzegała 50letnia kadrowa
    > wracająca do dzieci po pracy. Takie zachowanie to kompletny brak
    > empatii i wyobraźni, tępiłbym bez mrugnięcia okiem
    >
    > =========================
    >
    > nie na "sidmego" tylko "na trzeciego" i gdy sa do tego warunki to nalezy tak
    > robic. Zakladam, ze nie jestes kapelusznikiem co jedzie przy osi jezdni bo
    > takich tez nalezy tepic wszystkimi mozliwymi sposobami
    >
    > Tak samo jak tych jadacych 70km/h gdy sa warunki i ograniczenia na 90km/h.

> [...]

    Gdy są warunki to możesz nawet latać. Tylko że znowu - wg ciebie
    warunki mogą być, bo przecież ten z naprzeciwka ma miejsce na poboczu
    więc może Ci się usunąć, prawda?

    Dywagacje na temat hipotetycznych sytuacji są zbędne, nie szukam
    odpowiedzi na konkretną sytuację, bo z nią sobie radzę gwałtownie
    hamując i zjeżdżając na pobocze, mimo że takiego obowiązku nie mam,
    mogłem w tym czasie kichnąć i nic bym nie zauważył. Mam prawo kichać?

    Szukam sposobu uniwersalnego, coś jak tabletka która spala tłuszcz,
    powiększa penisa i przywraca słuch. I jak go znajdę, na pewno się
    podzielę :)