  • 51. Data: 2004-05-11 09:43:03
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c7q39o$bgj$1@inews.gazeta.pl...

    > szkolenie szkoleniem, ale jezeli osoba ktora otzrymuje bron i jest choc
    > troche myslaca to nie strzela do byle kogo.

    w tym wypadku strzelala do "byle kogo" bo trudno dresiarstwo nazwac inaczej

    poza tym strzela do tego do ktorego dostaje rozkaz strzelac

  • 52. Data: 2004-05-11 09:52:12
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    > inaczej
    >
    > poza tym strzela do tego do ktorego dostaje rozkaz strzelac

    ci studenci to tez byle kto??
    chyba tak dla policjantow, bo to ludzie ktorzy chca sie uczyc, czego
    policjanci pospolici nie kapuja

    dziwne ze strzelali do dresow a zgineły inne osoby

    po prostu policja z bronia to niebezpieczny motloch i koniec, a za takie
    wybryki powinien byc surowszy wymiar kary niz dla ludzi ktorzy nie byli
    szkolenie i nie sa odpowiedzialni za bezpieczenistwo, zrowie i zycie ludzi,
    policja jest za to odpowiedzialna, ale to nie znaczy ze moze sobie robic z
    tym co jej sie uwaza za stosowne, tak samo kara dla tych co dow2odzili
    akcja, tych co wydali amunicje,

  • 53. Data: 2004-05-11 10:57:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    to nie wojsko, nie dostala rozkazu zabic tego i tego.

    Co rozumiesz przez dresiarstwo?

    P.

  • 54. Data: 2004-05-11 10:58:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : W tym watku jak i w innych paslowa dresiarze.

    poprawka : PADLY SLOWA

  • 55. Data: 2004-05-11 11:20:13
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    >: > Policja to nie Bogowie nie oni decyduja o czyims zyciu.
    >: > KAra smierci dla nich dla przykladu i juz by sie nie powtorzylo.
    >: Tak samo lekarze. Kara smierci dla wszystkich lekarzy ktorym nie
    >: udalo sie uratowac pacjenta. Eh.....
    > kara smierci dla lekarza ktory haldlyje zwlokami, celowo usmierca.

    zgoda - kara smierci dla policjanta ktory napada z bronia w celach
    rabunkowych, lub na zlecenie mafii.

    > Kara smierci dla skurwysyna ktoremu daje sie bron a ten zabija
    > niewinna osobe.

    Ehhh..... - kara smierci dla lekarza skurwysyna ktoremu daje sie skalpel a
    on zle operuje i zabija niewinna osobe.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 56. Data: 2004-05-11 12:12:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > ci studenci to tez byle kto??

    o ile wiem kolo chlopak ktory zginol mial 19 lat, musial byc niezly skoro w
    tym wieku byl juz studentem

    nie wiem nie bylem, na filmie pokazywanym w tv strzelali do dresiarstwa,
    moze studenci e eufori juwenliow polaczyli sie przeciwko niebieskim z
    dresiarstwem, moze policja ma zeza nie wiem nie wnikam

  • 57. Data: 2004-05-11 12:14:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > to nie wojsko, nie dostala rozkazu zabic tego i tego.

    dostala rozkaz strzelac, wiec strzelala

    > Co rozumiesz przez dresiarstwo?

    to co chyba kazdy, gnoi bez wzgledu na wiek ktorzy lubia prac po mordach i
    rozrabiac

  • 58. Data: 2004-05-11 12:16:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : zgoda - kara smierci dla policjanta ktory napada z bronia w celach
    : rabunkowych, lub na zlecenie mafii.

    nie wazne na jakie zlecenie, w tych dwoch ostatnich przypadkach na to
    wlasnie
    zasluguja.

    idz na mecz z dzieckiem, palant je zabije ... BO SIE POMYLIL, BO MYSLAL...
    wtedy juz nie bedzisz tak mowil.

    :
[...]

    Jezeli jest to celowe to jak najbardziej, chyba ze bylo prawdopodobienstwo
    ze pacjent umrze (sa operacje gdzie naprawde nie wiadomo),czyli nie z winy
    lekarza.

  • 59. Data: 2004-05-11 12:55:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > to nie wojsko, nie dostala rozkazu zabic tego i tego.
    :
    : dostala rozkaz strzelac, wiec strzelala

    sluchaj, nie dostaja rozkazu strzelac gdzie sie da,

    glupoty teraz mowisz

    :
    : > Co rozumiesz przez dresiarstwo?
    :
    : to co chyba kazdy, gnoi bez wzgledu na wiek ktorzy lubia prac po mordach i
    : rozrabiac

    I uwazasz ze kazdy kto nosi 3 paski robi to co napisales?

    P.

  • 60. Data: 2004-05-11 13:04:39
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"

    > Czy zbrodnia jest nalozenie dresa?
    > Gdy naloze Polar adidasa, moze mnie zabic taki skurwiel ?

    Oczywiście. Mówi o tym paragraf 22 ;)

    Pozdr
    Leszek