  • Data: 2005-09-13 16:06:42
    Temat: Re: Hosting i brak DG
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xorock" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dg6s3s$jkh$1@news.onet.pl...

    > Kupuję miejsce na serwerze w USA z zainstalowanym pewnymi usługami.
    > Część z tego miejsca wykorzystuję sam pod własne strony, pozostałą wolną
    > przestrzeń chcę odsprzedać innym osobom. Dostarczam im panel
    > administracyjny, określoną przestrzeń dyskową i transfer. Czyli to co
    > oferuje każda firma np.: home.pl określając usługę jako hosting.

    Czyli to firma wykonuje zlecenie - a Ty jestes konsumentem jej uslugi.
    A zatem - czy zakladajac (kupujac) telefon musisz prowadzic DG? (umowa o
    swiadczenei uslug telekomunikacyjnych)
    Czy kupujac bohenek chleba musisz miec DG? (umowa kupna-sprzedazy)
    TO co Ty bedziesz robil z tym miejscem na serwersze - to jest Twoja sprawa i
    to Ty - w razie czego dostaniesz po dupie za nielegalne prowadzenie DG
    (poprzez odplatne udostepnianie klientom kont internetowych). Nie ma to
    znaczenia dla relacji Ty <-> firma w stanach.

    Pozdrawiam
    SDD