  • Data: 2005-09-13 17:14:34
    Temat: Re: Hosting i brak DG
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Xorock wrote:

    > Możesz troszkę rozwinąć...
    > Jestem ciekaw wszystkich opinii i wątpliwości.

    To co chcesz swiadczyc swiadcza przewaznie firmy w postaci firmy badz
    osoby z DG. Chcesz kupic, mozesz kupic miejsce na serwerach
    gdziekolwiek. Problem zaczyna sie z odsprzedaza - i to co przedpisca
    napisal - zaczynasz sobie generowac jakis obrot n majac DG. Umowa
    zlecenia niby fajna jest, ale ja sie podpisuje z czlowiekiem, nie z
    serwerem. Ja po prostu nie kupilbym u ciebie serwera skoro nie mozesz mi
    wystawic faktury. Na umowe zlecenie moge zatrudnic ciebie do obslugi
    serwera, ale nie odwaze sie zatrudnic serwera ;)
    W tym roku masz szalenczo dobra koniunkture na wlasna DG - niski zus
    (nie wiem, jak w przepisach stoi to, ze jestes student, czy placisz cale
    254 zlote czy tez tylko zdrowotnego 150 zeta). A masz pewnosc, ze zaden
    US sie nie przyczepi, ze prowadzis cos takiego (kupno-sprzedaz) bez
    DG...

    Pozdr

    A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
    Fantastyka - przegląd prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53