  • Data: 2006-04-16 12:43:12
    Temat: Re: Hodowla bydła + teren zabudowany
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sonix" <s...@p...pl> napisał:

    >problemem nie jest co on ma, tylko czy może to mieć ?
    Eee, cóż z tego, że może mieć konia, skoro go nie ma?
    Nie ma konia nie ma tego problemu ;-D

    >niestety obie wersje są poprawne :(
    I tym się martwisz ?
    Muszę i ja tam zajrzeć, by sprawdzić w ogóle.

    >Ale można zmierzyć jego pochodną zwaną lotnością.
    Zmierzysz lotność perfum i co to ci da? Po co ci takie badanie?

    >W każdym razie śmierdzi strasznie.
    Dalej to tylko twoje subiektywne odczucie. Urzędnik dla którego
    zapach, no niech będzie ogólnie woń, banknotów jest milsza niż inne
    stwierdzi, że wcale nie śmierdzi, skoro smród jest niemierzalny.

    > Poprostu pytam : Czy posiadanie śmierdzącej trzody jest legalne.
    Znów wracamy do punktu wyjścia. najpierw należy obiektywnie
    stwierdzić, że śmierdzi. Na chwilę obecną nie ma przepisów ws smrodu.

    >Nie interesuje mnie to czy ma pozwolenia, czy nie.
    A powinno, bo gdy ma pozwolenie, to oznacza, że robi to zgodnie z
    prawem i zabronić mu tego nie można. Poza tym, jesli mu zabronisz
    hodować prosiaczków, to z czego będziesz jadł kiełbaski, chyba nie z
    konia ;-)

    >może posiadać trzodę w mieście.
    Tylko jeśli nie smierdzi ;-)

    A zupełnie poważnie - Wesołych Świąt i usmiechnij się!

    --
    Artur Golański