  • Data: 2006-04-17 20:01:22
    Temat: Re: Hodowla bydła + teren zabudowany
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sonix" <s...@p...pl> napisał:

    >Czyli generalnie mogę sobie zrobić na podwórku skład zgniłych jaj i jak mi
    Przypomina mi się program (chyba Jaworowicz) na temat skarg na
    zachodnią firmę, która wybudowała "fabrykę" tuczu świń w pobliżu wsi,
    która wcześniej była odwiedzana przez agroturystów ze względu na
    swieże powietrze i czyste jeziora. Niestety tam też (wg mieszkańców
    śmierdziało potwornie), ale nie potrafiono się z problemem uporać, bo
    'jak zmierzyć wartość smrodu'.

    >Wybadałem sprawę i pozwolenie na handel i prowadzenie agencji towarzyskiej
    >dla krów ów osobnik posiada.
    To zebrać sąsiadów i wystąpić do UG o cofnięcie zezwolenia za względu
    na uciążliwość dla lokalnej ludności takiegp rodzaju działalności w
    tym miejscu.

    >PS. Co mi grozi za strzelanie z legalnej wiatrówki do trzody chlewnej ?
    Conajmniej grzywna.

    --
    Artur Golański