  • Date: Tue, 19 Sep 2006 00:19:08 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    <i...@n...lechistan.com> <eelh5n$kti$1@inews.gazeta.pl>
    <eeliss$l6r$1@news.onet.pl> <eelj64$s6t$2@inews.gazeta.pl>
    <i...@n...lechistan.com> <eemere$1i8$5@inews.gazeta.pl>
    <eemhca$caj$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <g...@n...lechistan.com> <eemntt$6h8$1@news.onet.pl>
    <eempjn$6h4$1@atlantis.news.tpi.pl> <eemql4$hfp$1@news.onet.pl>
    <b...@n...lechistan.com> <eemveh$4fh$1@news.onet.pl>
    <450f0530$1@news.home.net.pl> <een163$aks$1@news.onet.pl>
    <450f0940$1@news.home.net.pl> <een5hc$pf0$1@news.onet.pl>

    mr.all napisał(a):

    > Na moje to wystarczy informacja o prywatnej wlasnosci i oznaczenie granic.
    > Plot nie potrzebny.
    > Nie ogrodzenie stanowi o wlasnosci.

    Ja nigdzie nie pisalem o plocie. Mozesz teren ogrodzic palikami i tasma,
    tak aby bylo to widoczne - ale jak Ci taka prowizorke wiatr porwie to
    pretensji miec nie mozesz :)

    > A moze dowolnie wedrowac przez bramki z wyraznie oznaczonym kierunkiem
    > wedrowania?

    Tak, moze. Np w Ikei masz wyznaczone kierunki wedrowania - ale nie masz
    oczywiscie obowiazku i przymusu lazenia zgodnie z tym kierunkiem.
    Owszem, ulatwia to "zwiedzanie" sklepu i tyle.

    > A moze rozerwac opakowanie i skosztowac produktu?

    Teoretycznie tak :)

    > A moze porozrzucac po sklepie wszystkie pilki lezace na polkach?

    Mozesz, nikt za Toba chodzic nie bedzie i nie bedzie patrzec Ci na rece.
    Pytanie jaki ma to zwiazek z wchodzeniem do sklepu z plecakiem.

    > Nie slyszalem o takim zadaniu, ale pewnie nie wszystkiego slucham.

    No skoro ktos proboje wyegzekwowac ode mnie oddanie plecaka do depozytu,
    to kto wie czy jutro nie beda chcieli abym sciagal skarpety.

    Dla mnie nie ma roznicy, obie rzeczy sa moimi rzeczami osobistymi i moga
    byc dla mnie tak samo cenne. Chodzilo mi po prostu o bzdurnosc tych
    pomyslow.

    Jacek