  • Data: 2004-04-05 08:30:33
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem przechowalnia bagażu, to po prostu ułatwienie dla obydwu
    > stron. Dla ochrony, bo nie musi się zastanawiać, co też klient wynosi w
    > plecaku. No i dla klienta, bo nie musi latać z plecakiem po markecie.

    Dokładnie. Tylko że ja *chcę* latać, wcale nie w celu okazania mojego
    widzimisię, ale dlatego, że po zapłaceniu chcę do tego właśnie plecaka
    schować zakupy.

    > Ale
    > zmusić do niczego klienta nie można, bo brak jest podstawy prawnej takiego
    > roszczenia. Jakiekolwiek działania ochrony zmierzające do "siłowego"
    > rozwiązania problemu dość szybko zaczynają zahaczać o różne paragrafy, w
    > zależności od tego, jak to zorganizują.

    Tak jest też moim zdaniem. A jak się ma to do tego, co pisze federacja
    konsumentów?

    Zwłaszcza że są produkty trudnodostępne poza hipermaketami, a w tychże
    jestem traktowany jak złodziej, którym nie jestem (poza posiadaniem
    plecaka nic o tym nie świadczy).

    > Tak więc upierając się na wchodzenie z plecakiem po prostu musimy się
    > liczyć na kłopoty przy wyjściu.

    Problem w tym, że kłopoty zaczynają się przy wejściu :-(

    chester
    --
    "Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
    - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)