  • 1. Data: 2003-03-19 20:57:13
    Temat: Gwarancja rok czy dwa
    Od: "Tomek" <s...@x...wp.pl>

    Witam
    Kupiłem sobie dzisiaj modem wszystko ładnie pieknie
    ale otrzymałem gwarancję na 1 rok
    Z tego co słyszałem to gwarancje od początku tego roku zostały przedłużone
    do 2 lat
    Jak to wygląda prawnie
    czy sprzedawca może wystawić roczną gwarancję
    i jak ma ją traktować klient

    Tomek

  • 2. Data: 2003-03-19 22:07:24
    Temat: Re: Gwarancja rok czy dwa
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > do 2 lat
    > Jak to wygląda prawnie
    > czy sprzedawca może wystawić roczną gwarancję

    Gwarancja trwa tyle ile wymyśli sobie gwarant (o ile w ogóle jest), co
    innego wynikająca z ustawy odpowiedzialność za niezgodność towaru z
    umową, która trwa 2 lata.

    KG